Pojemniki na sałatki

Gastronomia to skomplikowany biznes, który wymaga wiedzy, doświadczenia i ogromnych umiejętności. Wielu osobom niezwiązanym z branżą wydaje się, że wystarczy otworzyć lokal, który będzie usytuowany w ruchliwym miejscu. To oczywiście ogromny błąd, który w większości przypadków kończy się niepowodzeniem.

Jak wpłynąć na satysfakcję interesantów? Pamiętaj, że drobne gesty i elementy są w stanie wszystko zmienić. Jednym z przykładów mogą być pojemniki na sałatki, które pozwolą nie tylko realizować zamówienia z dostawą, ale również doskonale sprawdzą się w przypadku zamówień na wynos – w końcu nie każdy ma czas, by spokojnie zjeść w restauracji, a często może jedynie chcieć zajść do lokalu przed pracą, by zabrać swoją ulubioną sałatkę ze sobą do firmy.

Pojemność pojemników na sałatki, czyli kilka opcji dla jednej firmy

Wiele punktów gastronomicznych i restauracji popełnia jeden bardzo istotny błąd, który może mieć wpływ na ilość zadowolonych klientów. Chodzi oczywiście o wielkość porcji. Dlaczego to tak istotne? Ponieważ nie każdy chce od razu zamawiać półkilogramowe opakowanie sałatki lub zwykłe 250 gramów może być zbyt małe.

Pojemniki na sałatki powinny oferować kilka możliwości – tak samo, jak główne menu. Jakie warianty są najlepszą opcją? Mała sałatka powinna mieć w granicach 200-250g, duża ok. 350-500g i znacznie więcej ponad tę ilość. Wydaje Ci się, że lepiej kupić jeden rodzaj opakowań i zaproponować kilka opcji wyboru klientom? Nic bardziej mylnego! Większe opakowania są droższe, co negatywnie przełoży się na Twoje finanse. Jeśli chcesz się o tym przekonać, możesz zamówić standardowe opakowania i niewielką ilość wersji alternatywnych. Zobaczysz, że zaczną one schodzić równie szybko, co wersja podstawowa.

Jak znakować opakowania?

Czy oznakowane pojemniki na sałatki to podstawa dla każdej restauracji i punktu gastronomicznego? Okazuje się, że tak, ponieważ klienci nie tylko wybierają smaczne i wysokojakościowe produkty spożywcze i dania, ale także te, które są ładnie opakowane. Może nie ma to bezpośredniego wpływu na ilość stałych klientów, ale będzie mieć dla podejmowania decyzji zakupowych przez nowych interesantów.

Do dyspozycji masz wiele wydajnych i efektywnych technologii, które możesz wykorzystać podczas znakowania opakowań na żywność. Pojemniki na sałatki w większości przypadków są wyprodukowane z przezroczystego plastiku, dlatego najczęściej wybieraną metodą jest sitodruk. Przed właściwym wyborem zapoznaj się z dostępnymi opcjami. Każdy dystrybutor zapewnia chociaż kilka najpopularniejszych wariantów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ